سئو سایت طلا و جواهر فروشگاهی

چرا نیاز به سئو سایت طلا و جواهر هست؟ در بهینه سازی سئو وب سایت فروشگاهی طلا و جواهرات چه اقداماتی انجام می گردد؟ سئو در رشد وب سایت و فروش چه میزان مؤثر است؟ در ادامه به مزایای سئو وب سایت اختصاصی برای فروشگاه طلا و جواهر خواهیم پرداخت. به صورت کلی یک فروشگاه اینترنتی موفق برای افزایش فروش، کسب بازدیدکنندگان بیشتر و رونق وب سایت نیازمند اقدامات ویژه ای بر روی سئو وب سایت می باشد. اقدامات مربوط به سئو سایت طلا و جواهر شامل بهینه سازی های بصری و جذاب و همچنین افزایش قابلیت های امکانات سایت مورد توجه مخاطب فروش طلا و جواهرات که با هدف ارتقاء سئو سایت در موتورهای جستجو با تاکید بر افزایش رنک و رتبه سایت در گوگل و دیگر موتورهای جستجو، افزایش سرعت سایت، بهبود عملکرد، تولید محتوای اختصاصی و صحیح، ایجاد نقشه سایت، ثبت سایت در موتورهای جستجو، بازاریابی شبکه های اجتماعی، بهبود ارتباط بصری کاربر با سایت در جهت کاهش نرخ پرش و افزایش تعامل با وب سایت، اصلاح و افزودن صحیح متاتگ ها، سازگاری سایت با موبایل و واکنشگرایی، رفع خطاهای سرچ کنسول، رفع خطاهای ولیدیتور، انتخاب سرور و هاست مناسب، بررسی دامین، بررسی بک لینک ها و اتوریتی دامین و… را شامل می شود.

لذت فروش بالای محصولات طلا و جواهر رو با سرمایه گذاری در سئو وب سایت فروشگاهی از ریتس باکس تجربه کنید

سئو و بهینه سازی یک سرمایه گذاری و گارانتی برای بقای وب سایت می باشد بنابراین چه قبلا یک وب سایت فروشگاهی طلا و جواهر فروشی داشته اید و چه در حال حاضر تصمیم به ایجاد یک وب سایت فروشگاهی در این خصوص دارید، باید در مورد طراحی اصولی وب و سئو سایت طلا فروشی اطلاعاتی جمع آوری نمایید تا با انتخاب راهکارهای مفید بیشترین بازدهی را کسب نمایید و توجه بر این موضوع نمایید که جهت یافتن به نتیجه ایده آل در سئو باید این پروسه به صورت پی در پی و مکرر در فواصل زمانی مشخصی مورد بررسی و بهبود قرار گیرد چراکه رقیبان شما نیز مدام در حال بروزرسانی و بهبود سئو وب سایت خود می باشند.

سئو وب سایت طلا و جواهر

امکان ایجاد سئوی اختصاصی برای کلیدواژه های پرطرفدار و خاص فروشگاه آنلاین طلا، جواهرات و زیورآلات

 افزایش رنک و رتبه وب سایت

روش های اصولی، استاندارد و سازگار منطبق بر جدیدترین متدهای علم سئو برای افزایش رتبه و بازدید وب سایت

 رفع خطاهای سئو و بهینه سازی

رفع خطاهای سرچ کنسول گوگل، جیتیمتریکس در جهت سنجش سرعت وب سایت و ولیدتور

آنالیز وب و بررسی جایگاه رقبا

تکنیک تجزیه و تحلیل رقبا، مقایسه اعتبار سنجی نتایج آنالیز و بررسی نقطه های قوت و ضعف در جهت بهبود

 افزایش اعتبار دامین وب سایت

سنجش کیفیت و اعتبار دامین و پیج آتوریتی سایت شما و استفاده از راهکارهایی در جهت افزایش ارزش اعتبار

 معرفی سایت به موتورهای جستجو

ثبت وب سایت در موتورهای جستجو، ایجاد نقشه سایت، ایجاد و بهینه سازی دستورات به خزندگان

سئو طلا و جواهر به صورت طبیعی و ارگانیک چیست؟

سئو وب سایت طلا و جواهر به معنای بهینه سازی سایت به صورت اختصاصی و منحصر برای محصولات طلا و جواهرات به موتورهای جستجو است و روشی مدرن که به شما کمک می کند محتوا و محصولات اختصاصی فروشگاه خود را به موتورهای جستجو و در معرض دید میلیون ها مخاطب طلا و جواهر به صورت آنلاین معرفی نمایید و رتبه بالاتری در نتایج جستجوی طبیعی و ارگانیک به دست آورید. اگر سئو به درستی اجرا شود می تواند سایت فروشگاهی شما را در معرفی محصولات در جایگاه اول و بالای گوگل بر حسب کلیدواژه ها و محتوای سایت بهینه سازد و در نتیجه سایتتان را در بالاترین نتایج موتورهای جستجو به واسطه دستیابی به ترافیک بیشتری از کاربران قرار گیرد.

پس از طراحی سایت طلا و جواهر برای دستیابی به این جایگاه که نتیجه آن کسب مشتریان و بالطبع فروش بیشتر می باشد، باید اطمینان داشته باشید که وب سایت فروشگاهی خود برای موتورهای جستجو به صورت دقیق و صحیح به بهترین شکل بهینه سازی شده و فروشگاه آنلاین طلا و جواهرتان را به یکی از پر رفت و آمدترین مراکز خرید آنلاین در گستره وسیع دنیای اینترنت و فضای مجازی تبدیل نماید.

با سئو اختصاصی فروش سایتت رو هزار برابر کن

سئو فرآیندی بسیار حساس و حائز اهمیت می باشد که بایستی توسط یک مجموعه باتجربه و متخصص به صورت پی در پی و حتی دائم انجام شود، سئو همان طور که می تواند اثر مثبت و بسیار مفیدی در رشد کسب و کار داشته باشد به همان میزان نیز می تواند در صورت عدم انجام صحیح این فرآیند اثری منفی و بسیار مخرب نیز داشته باشد که باعث ایجاد شرایط جبران ناپذیری ائم از بلاک شدن یا پنالتی شدن وب سایت در موتور جستجو گردد و دیگر در هیچ یک از نتایج جستجو نمایش و معرفی نگردد، یک متخصص سئو باید بر اصول برنامه نویسی و طراحی وب سایت، مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی، تولید و ویرایش محتوای سئو شده و اختصاصی، دانش تخصصی و به روز در این زمینه، تجربه و رابط کاربری و تجربه مشتری تسلط کامل داشته باشد تا بتواند علاوه بر رفع ایرادات احتمالی طراحی وب، وب سایت را به بهترین نحو به مخاطبان و بازدیدکنندگان همچنین خزندگان موتورهای جستجو معرفی کند. ارائه خدمات به کار رفته بر روی وب سایت فروشگاهی طلا و جواهر مشتری براساس نیازمندی و بررسی های حرفه ای و تخصصی از نتایج آنالیزهای انجام شده، سنجش جایگاه و رتبه وب سایت مشتری و همچنین رقبا، سنجش کلمات کلیدی پر استفاده و کم استفاده و کلمات کلیدی مورد نیاز مشخص می شود و به علت که اقدامات زیادی در دایره وظایف سئوکار قرار می گیرد، این موارد و جزئیات در قالب پلن هایی بنا به وسعت وضعیت کسب و کار مشخص شده است. در نهایت هدف سئو و بهبود سئو وب سایت افزایش رتبه و بازدهی در نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل و ارتقاء بازدید سایت که در نهایت منجربه افزایش مشتریان و فروش بیشتر را به همراه دارد.

بهینه سازی سئو وب سایت یا تبلیغات در گوگل ادوردز؟

تفاوت سئو با تبلیغات در گوگل ادوردز در چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و تبلیغات گوگل ادوردز هر دو به افزایش ترافیک سایت شما از طریق موتور جستجوی گوگل کمک می‌کند تا سایت شما در صفحه اول گوگل به افرادی که کلمات کلیدی و کوئری های مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می‌کنند سایت شما به آن ها معرفی و نمایش داده شود. تبلیغات گوگل ادوردز و سئو ابزارهای با ارزشی در بازاریابی و رشد وب سایت شما در موتورهای جستجو برای معرفی کسب و کار و کمپین های شما هستند که به کمک آنها می‌توانید نتایج دلخواه و مطلوب خود را به بهترین شیوه به دست آورید. سئو و گوگل ادوردز شباهت ها و تفاوت هایی با هم دارند که در مواقعی نیاز است از هر دوی این موارد به همراه همدیگر یا بر حسب اهداف بازاریابی کسب و کار به صورت جداگانه ای از آن ها استفاده شود. دو تفاوت عمده ای که وجود دارد در چگونگی پرداخت هزینه و کسب اعتبار آن است. هزینه تبلیغات در گوگل به صورت کلیکی محاسبه می‌شود و تا مادامی که قصد معرفی و تبلیغ سایت خود را داشته باشید این هزینه باید مستمر پرداخت گردد. به این صورت که هر بار فردی تبلیغ شما را در گوگل مشاهده کرده و روی آن کلیک کند از موجودی شما هزینه کسر می‌شود که میزان این هزینه نیز بر حسب معیارها و ضرایبی متفاوت و توسط شما در نظر گرفته می شود. در واقع ادوردز یک سیستم بزرگ مزایده است که در آن تبلیغ کنندگان (رقبا) برای به دست آوردن جایگاه های برتر تبلیغاتی مناسب بر حسب هزینه و مبالغ پرداختی بیشتر با هم به رقابت می‌پردازند.
به من آگاهی بیشتری بده

مهمترین مراحل سئو سایت طلا و جواهر چیست؟

همان طور که گفته شد سئو و بهینه سازی وب سایت فرآیندی حساس و تخصصی است که نیازمند استمرار و آنالیزهای پی در پی تا رسیدن به نتیجه مورد نیاز و مطلوب است. تکنیک ها و روش های بسیاری برای کسب جایگاه بهتر در نتایج موتور جستجو از جمله گوگل وجود دارد که هر کدام می توانند تاثیر مثبتی در این فرآیند و تسریع در رشد وب سایت داشته باشند. برای دست یابی به این نتیجه و تسهیل این فرآیند سئو هر سایت نیازمند ۳ رکن اصلی است:

۱- سئو تکنیکال و فنی (Technical SEO)

بررسی کدنویسی اصولی و استاندارد سایت، رعایت اصول پایه سئو در طراحی، به کاربردن متاهای استاندارد و صحیح در صفحات مختلف به صورت اصولی، بهینه سازی و افزایش سرعت وب سایت، بررسی فنی ریسپانسیو و واکنشگرایی وب سایت (موبایل فرندلی)، بررسی ولید بودن سورس HTML و رفع تمامی خطاهای ولیدیتور، رفع خطاهای جیتیمتریکس، رفع خطاهای سرچ کنسول گوگل و… مواردی از این قبیل که نیاز به دانش تخصصی و تجربه فنی بوده در دسته سئو تکنیکال جای دارد.

۲- استراتژی محتوا (On-Page SEO)

فعالیت هایی از جمله شناسایی و بررسی کلمات کلیدی ارزشمند بر حسب فعالیت و سئو محلی، آنالیز و تحلیل رقبا، ایجاد ساختار استراتژی محتوایی، تولید محتوای خاص و منحصر بر حسب فعالیت، بروزرسانی محتوا در فواصل زمانی مختلفی، تگ گذاری و دسته بندی اصولی به همراه توضیحات مرتبط، به کاربردن صحیح تعداد کلمات کلیدی و چگونگی استفاده از این کلمات در هر پاراگراف، لینک سازی داخلی و … را می توان بخشی از فرآیند بازاریابی محتوا دانست. حصول دستیابی به نتیجه مطلوب و جایگاه برتر در سئو بدون محتوای اصولی و سئو شده دور از انتظار و عملا غیر ممکن است.

۳- لینک سازی خارجی و هدفمند (Off-Page SEO)

رعایت استانداردهای سئو فنی تکنیکال و استراتژی محتوای اصولی سکوی پرتابی برای صعود است که در مقدمه وجود آن الزامی و ضروری است این دو کافیست تا وب سایت شما را رشد بسیاری دهد و شاهد افزایش آمار بازدید و کسب ارتقاء رتبه وب سایت گردد و حتی به صفحه اول نتایج گوگل (یک الی ده) برساند ولی برای کسب جایگاه اول، تداوم و بقای این جایگاه، حفظ رتبه و افزایش آن و رقابت با رقیب های قدیمی تر نیازمند اقداماتی همچون لینک سازی خارجی می باشد. همچون فعالیت در شبکه های اجتماعی، تالارهای گفتمان تخصصی، دیدگاه مارکتینگ، بک لینک های موثر از وب سایت های با اعتبار و آتوریتی دامین بالا، آگهی رپورتاژ و … که در زمره این دسته از فرآیند سئو است.

ایجاد محتوای اختصاصی و جذاب برای تحول فروشگاه طلا و جواهر شما

ما فروشگاه طلا و جواهر شما را به معنای واقعی متحول خواهیم کرد، وب سایتی که تمامی اصول و استاندارد های سئو در آن پیاده سازی شده باشد وارد فاز دیگری خواهد شد که در این فاز نیازمند محتوای سئو شده و اختصاصی (ایجاد یا ویرایش) برای هر یک از محصولات می باشد. سابقه فعالیت درخشان و یک دهه اخیر ما در راه اندازی وب سایت های طلا و جواهر بسیار معروفی که به صورت موفق به سرانجام رسیده است تضمین کیفیت و خدمات تخصصی ما در این حوزه می باشد.

در سئو و بهینه سازی وب سایت مشتریان پس از انجام تمامی موارد سئو، آنالیزها، رفع خطاها و… در صورت تهیه پلن دارای گزینه محتوای سئو شده تیم ما محصولات فروشگاه شما را به بهترین شکل متحول خواهد کرد و باعث افزایش چشمگیر نمایش محصولات فوق در نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل خواهید بود.

در سئو طراحی وب سایت طلا و جواهر و فروشگاه آنلاین مربوطه تاکید بر کلماتی است که در این حیطه جستجو می شود که بایستی بر روی آن تمرکز کرد کلمات کلیدی همچون “فروشگاه طلا و جواهر”، “بهترین فروشگاه طلا”، “بهترین طلا فروشی تهران”، “خرید طلا”، “قیمت طلا”، “قیمت امروز طلا”، “دستبند طلا”، “گوشواره طلا”، “گردنبند طلا”، “ست و نیم ست طلا”، “سرویس طلا”، “انگشتر و حلقه طلا”، “پابند طلا” و مقالاتی همچون “راهنمای سایز دستبند گردنبند حلقه و…”، “راهنمای انتخاب بهترین جواهرات مناسب رنگ پوست و…” “خرید طلا مناسب کودکان”، “عیار و مثقال طلا چیست”، “نحوه محاسبه قیمت و فرمول طلا”،  “آموزش طلا سازی”، “آموزش مخراج کاری”، “آموزش جواهر سازی” و… این دسته از کلمات کلیدی پر استفاده و عام بوده که روزانه در هزاران وب سایت و رقبای سایت شما به کار رفته، می توان سئو را بر اساس یک کلمه کلیدی یا چند کلمه کلیدی خاص و عام حساس کرد که مسلما هزینه سئو نسبت به عام و خاص بودن، سختی و تعداد کلمات متفاوت است.

قیمت خدمات سئو فروشگاه طلا و جواهرات صفر تا صد چقدر است؟

سئو کالا نیست بلکه مجموعه ای از خدمات ارزنده تخصصی است در نتیجه نمیتوان قیمت مشخص و ثابتی برای همه سایت ها (از جمله سایت های شخصی، رزومه، شرکتی، خبری، پورتال، فروشگاهی در حوزه های متفاوت و…) در نظر گرفت. اما میتوان خدمات سئو را در زمینه ی خاصی همچون سئو وب سایت فروشگاه طلا و جواهر در دسته بندی های مختلفی شامل بهینه سازی سرعت سایت، ولیدیتور کدها، بهبود و ایجاد محتوا، لینک سازی و … با جزئیات بیشتری قرار داد و برای هرکدام هزینه مشخصی اعلام نمود.

به همین جهت ما در مجموعه ریتس باکس خدمات سئو را به صورت تخصصی صرفا برای وب سایت های طلا و جواهر فروشی و فروشگاه های آنلاین نقره، طلا و زیورآلات وابسته انجام خواهیم داد و از همین سو و کسب تجربه چندین دهه در حوزه وب و IT و مشتریان بسیار زیادی که در خصوص بهینه سازی و سئو سایت های وردپرسی به ما مراجعه کرده اند تجربه بسیاری در خصوص نواقص و کمبودهای مشترک موجود آن ها گشته ایم که قیمت گذاری نیز بعضا بسیار مشابه بوده که بر حسب نوع کسب و کار (کوچک، متوسط، بزرگ) که بسته به تعداد محصولات و مدت زمان فعالیت می باشد در قالب پلن هایی تهیه نمودیم و در ادامه به آن پرداخته ایم تا با سفارش و خرید هر یک از پلن ها بهترین خدمات مربوط را از ما دریافت نمایید.

در صورتیکه در حال مطالعه این خدمات از وب سایت ریتس باکس هستید حتما نیازمند سئو حرفه ای برای سایت خود می باشید حتی در صورتیکه سایت شما توسط شخص و یا مجموعه دیگری سئو شده باشد و دارای نقص هایی در این خصوص باشد باید توسط متخصصان ما جهت هماهنگی با سایر بخش ها و تکنیک های به کاربرده شده این موارد رفع و بهینه گردد.

برای دستیابی به جایگاه و رتبه یک گوگل چه تضمینی و چقدر زمان لازم است؟

پاسخ به این پرسش برای هر تجارت، وب سایت و فروشگاهی متفاوت خواهد بود، برحسب میزان اعتبار و فعالیت های گذشته سایت، کلمات کلیدی مورد هدف، وضعیت رقبا و چگونگی رشد آن ها و پارامترهای بسیار دیگر این زمان متفاوت خواهد بود و به تلاش و استمرار شما در بهینه سازی و سئو سایت نیز مرتبط است چراکه رقبای شما نیز مداوم جهت رشد وب سایت خود از هیچگونه هزینه و تلاشی دریغ نمی کنند آن ها نیز تمام سعی و تلاش خود را خواهند کرد تا جایگاه برتر و کسب رتبه یک گوگل را از آن خود کنند پس رقابتی سخت در پیش اما غیر ممکن نخواهد بود.

یکی از مهمترین درخواست های کارفرمایان ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه یک در کلمات کلیدی مورد هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه وب سایت شما در بازه زمانی مشخص در کلمه کلیدی مشخصی وجود ندارد چرا که هیچ شخصی اطلاعاتی از الگوریتم های جدید مخفی و پنهان گوگل و میزان دقیق فعالیت رقبای شما نخواهد داشت. در واقع ارائه تضمین و اطمینان از عملکرد به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد اما اعلام دقیق آن فقط از یک پیشگو برخواهد آمد.

ما نیز در ریتس باکس تمام سعی و تلاش خود را به واسطه نیروی حرفه ای و متخصص خود خواهیم کرد تا بتوانیم از نهایت علم و آگاهی و جدیدترین راهکارها و متد در افزایش رشد وب سایت و جذب مخاطبان بیشتر برای کسب و کار شما استفاده کنیم و در کنار شما و کسب و کارتان تا صعود به بالاترین جایگاه و رتبه برتر خواهیم بود و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد.

پشتیبانی و نگهداری سئو وب سایت طلا و جواهر

یک وب سایت پس از طراحی در موارد مختلف نیاز به پشتیبانی خواهد داشت که بر خلاف تصور بسیاری از افراد پشتیبانی سایت تنها مربوط به بارگذاری محتوا و توضیحات محصولات یا تغییر دادن تصاویر نیست بلکه به صورت کلی پشتیبانی شامل دو مقوله اساسی خواهد بود پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی.

پشتیبانی فنی شامل رفع عیب و نقص های کدنویسی که یا وجود داشته و یا به واسطه بروزرسانی و تغییرات در دیگر ماژول ها همچنین هسته اصلی وب سایت رخ داده و در قالب اختلالی عملکرد صحیح کلی سایت را تحت شعاع قرار داده، بروزرسانی PHP، بروزرسانی هسته و ماژول ها، حفظ امنیت وب سایت و بروزرسانی ایمنی کدنویسی در جهت جلوگیری از هک و نفوذ، ویروس یابی و اسکن های امنیتی، حذف و پاکسازی کدهای مخرب و فایل های شل، افزایش سرعت وب سایت، کاهش حجم صفحات، در مواردی ریدیزاین و نوسازی ظاهر و کدنویسی وب سایت، ارتقاء و بروزرسانی رابط و تجربه کاربری UI/UX، بررسی نیازمندی منابع سرور، بک آپ گیری منظم دیتابیس و فایل های سایت و هر آنچه که مربوط به طراحی و برنامه نویسی وب سایت باشد مربوط به پشتیبانی فنی و تعمیرات و نگهداری فنی وب سایت می باشد که بسیار حائز اهمیت و نیازمند توجه ویژه برای کسب و کارها و مدیران وب سایت می باشد.

پشتیبانی محتوایی نیز هر آنچه مربوط به محتوای وب سایت می باشد، تولید و ایجاد محتوای سئو شده، ویرایش و بروزرسانی مداوم محتوای فعلی و قدیمی وب سایت، ایندکس کردن محتوا و مطالب جدید در موتورهای جستجو، بررسی و حذف لینک های شکسته و خراب، بررسی تجزیه و تحلیل وب سایت در کلمات کلیدی مورد هدف و ارتقاء آن، استراتژی رابط کاربری بر حسب محتوای وب سایت و…

اگر وب سایت شما دارای پویایی لازم و مقدار زیادی محصولات و محتوا و حجم بالا یا میزان قابل توجهی از ترافیک می باشد، باید توجه بیشتری به پشتیبانی وب سایت و بروزرسانی مداوم آن نمایید. همچنین سایت هایی که تعامل بیشتری با مشتریان دارند مانند سایت های فروشگاهی باید برای نگهداری و بروزرسانی وب سایت خود اهمیت بیشتری قائل شوند.

برای دستیابی به بهترین نتیجه، انتخاب کارآمدترین خدمات نگهداری و پشتیبانی وب سایت نقشی مهم و اساسی دارد و در به حداکثر رساندن بازدهی وب سایت و فعالیت تجارت شما کمک شایانی می کند تا اطمینان از جذب مخاطبان بیشتر، رسیدن به فروش بیشتر و صعود در جایگاه و رتبه وب سایت حاصل کنید.

 

پلن های سئو وب سایت طلا و جواهر

با سفارش و خرید هر یک از پلن های سئو سایت در ذیل بر حسب امکانات مذکور ارائه شده بهترین و حرفه ای ترین خدمات سئو اختصاصی وب سایت فروشگاه طلا و جواهر را بهره‌مند خواهید شد و شاهد افزایش بازدهی و رشد چشمگیر رتبه وب سایت خود در صدر نتایج جستجو گوگل در کمترین زمان ممکن خواهید بود

جهت نمایش پلن‌ها و مقایسه بهتر با حالت دسکتاپ وارد شوید.

* خرید و تمدید پلن‌ها به صورت ماهیانه می باشد، جهت دستیابی به اهداف سئو، رشد و بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو نیازمند دوره زمانی حداقل ۶ الی ۱۲ ماهه می باشد.

* تمام مواردی که در امکانات پلن ها جزء موارد بهینه سازی لازم الاجرا ذکر شده است در طی دوره حداقل ۶ ماهه محقق می گردد.

* در علم سئو منتورینگ پس از حصول دستیابی به صعود رتبه، افزایش اعتبار و رشد وب سایت جهت حفظ و تداوم جایگاه (عدم ریزش اعتبار و نزول) نیاز به تداوم سئو و بهینه سازی می باشد.

* در ابتدای پلن‌ها داده هایی جهت آنالیز و نیازمندی وب سایت شما جهت تهیه و انتخاب پلن مورد نیاز درج شده تا بتوانید با استفاده از بررسی وب سایت خود نیازمندی فروشگاه خود را دست یابید و انتخاب نمایید.

* سایت شما در هر سطحی که باشد با تهیه و خرید هر یک از پلن ها شاهد رشد و ارتقاء وب سایت خود در بهینه سازی و نتایج گوگل خواهید شد.

* در صورتیکه در بررسی وب سایت خود در یک یا چند آیتم ذکر شده همخوانی با اطلاعات وب سایت شما نداشت ملاک مجموع و میانگین آیتم ها می باشد ضمن اینکه چند آیتم دارای اولویت بالاتری نسبت به دیگر آیتم ها می باشد همچون دامین آتوریتی، ترافیک سایت، سن و سال سایت دارای فعالیت، رتبه الکسا

* ممکن است نتیجه آنالیز و بررسی داده های سایت شما در یک یا چند آیتم در بازه های تعیین شده دو پلن مشترک باشد در این صورت پلنی معیار می باشد که نتیجه داده سایت شما در بازه مذکور نزدیک باشد، به طور مثال رتبه سئو سایت شما ۵۰ می باشد که هم در بازه ۱۵ تا ۷۵ پلن اول و هم در بازه ۴۵ تا ۸۵ پلن دوم مشترک می باشد، در این زمان پلن دوم ملاک است چراکه رتبه ۵۰ نزدیک به ابتدای بازه دوم می باشد. همچنین مطابق بند قبلی ملاک و معیار میانگینی از تمامی آیتم ها به خصوص آیتم های با ضرایب بالا می باشد.

* در صورتیکه وب سایت شما در هیچ یک از بازه های فوق وجود ندارد و یا مشترک می باشد که در انتخاب پلن مناسب برای فروشگاه آنلاین طلا و جواهر خود دچار تردید شده اید با ارسال تیکتی با عنوان “درخواست آنالیز سئو و بهینه سازی سایت” آدرس وب سایت مورد نظر را ارسال نمایید پشتیبانان فنی بخش سئو نتیجه بررسی را از همان طریق خدمت شما ارائه خواهند نمود و در صورت نیاز نیز پلن اختصاصی و متمایز وب سایت شما ایجاد می گردد.

سوالات متداول

امکانات و قابلیت هایی که هر یک از پلن ها که بسته به نوع کسب و کار (کوچک، متوسط و بزرگ) در اختیار شما قرار می دهد متفاوت بوده و خدمات ارائه شده بر روی هر پلن درج شده، با خرید هر یک از پلن های سئو ویژه سایت های طلا و جواهر ارائه شده وب سایت فروشگاهی شما زمینه رشد، کسب اعتبار و دریافت بازدید بیشتر مهیا می گردد.

با تهیه پلن مناسب برای وب سایت خود در مدت زمان کوتاهی (حداقل ۴ الی ۶ ماه پس از ارائه و تکمیل فرآیند بهینه سازی اولیه) شاهد تغییر جایگاه فعلی به جایگاه بالاتر خواهید شد، مدت زمان رسیدن وب سایت به جایگاه های بالاتر همچون صفحه اول گوگل بسته به پیشینه و عمر فعالیت وب سایت و همچنین انتخاب پلن مناسب و حرفه ای، تمدید و استمرار فرآیند بهینه سازی و محتوای فروشگاه شما همچنین سختی کلمات کلیدی هدف دارد.

در خصوص کلمات کلیدی در چند و چندین کلمه کلیدی مخصوص فروشگاه های طلا و جواهر که الزامیست یک فروشگاه آنلاین طلا و جواهرات در آن واژگان بدرخشد پلن ویژه ای تحت عنوان “کلمات کلیدی” تعبیه شده که پیش نیاز و مکمل آن پلن های “بهینه سازی سئو” به همراه گزینه “ایجاد و بهینه سازی محتوا” می باشد.

در خصوص کسب جایگاه برتر و صفحه اول گوگل هر دو پلن های بهینه سازی سئو و پلن کلمات کلیدی نیازمند حداقل ۶ ماه تمدید و جهت تثبیت جایگاه و همچنین مجدد افزایش رتبه و جلوگیری از تنزل رتبه نیازمند تمدید پی در پی می باشد.

پاسخ این سوال مرتبط به کلمه کلیدی مورد نظر شما و پارامترهای بسیار دیگری است. اما به صورت کلی در دنیای سئو تضمین صد در صدی برای رتبه اول وجود ندارد به خصوص برای یک کلمه عمومی و مورد استفاده میلیون ها رقیب زمانی که بر سر یک کلمه کلیدی رقابت بسیار بالایی وجود داشته باشد که شرایط را سخت تر و پیچیده تر نیز خواهد کرد. به طور مثال کلمه ای همچون “طلا” را در گوگل جستجو کنید در زمانی که ما این مطلب را منتشر کرده ایم ۹۵ میلیون نتیجه در کمتر از ۰٫۵ ثانیه در برداشت که ممکن است کم تر و یا بیشتر از این نیز باشد، حال رتبه ۱ از بین ۹۵ میلیون نتیجه یافت شده آیا کار ساده ای خواهد بود؟ آیا تضمین صد در صدی وجود خواهد داشت؟ آیا یک استاد هر چه استاد تمام نیز باشد می تواند تضمین رتبه ۱ کنکور فرزند شما را دهد آن هم زمانی که عوامل بسیاری همچون رشد رقبا و… در این موضوع دخیل است؟ کسب رتبه یک گوگل مسلما غیر ممکن نیست مطمئنا شدنی هست اما با پرداخت بهای بسیار و تلاش و استمرار بسیار زیاد، بنده همیشه در جلسات و مشاوره های کاری خود به کارفرما در همین مثال می گویم به ازای هر یک از نتیجه های یافت شده حاضر هستید هزار تومان پرداخت کنید؟ یعنی برای ۹۵ میلیون نتیجه یافت شده با فرض اینکه نتایج ثابت باشند آیا حاضر به پرداخت ۹۵ میلیارد تومان وجه رایج کشور هستید؟ پاسخ یا بله یا خیر است و در همین حین سوال بعدی بنده این هست آیا هر یک از این نتایج و حتی وب سایت های دیگری که خارج از محدوده نتایج یافت شده بودند که در زمره جستجو ما قرار نگرفتند آیا هزینه ای برای بهینه سازی و سئو سایت خود برای افزایش رتبه و کسب جایگاه بالا همچون رتبه ۱ نخواهند کرد؟ هر یک از آن ها نیز چند صد هزار یا چند ده و یا چند صد میلیون نیز برای رشد و ارتقاء وب سایت خود هزینه کنند بهای پرداختی شما برای کسب این جایگاه بیشتر و بیشتر نیز خواهد شد چراکه رقابت سخت تر شده. پس وقتی از رقابت بسیار سنگین و شدت سختی جایگاه رتبه ۱ و حتی صفحه اول یعنی ۱۰ جایگاه اول صحبت می کنیم بدانید و آگاه باشید از چه چیز صحبت می شود چراکه این جایگاه فقط مورد نیاز شما نیست، حال آن شخص یا مجموعه ای که تضمین رتبه یک گوگل را می دهد چه وسعت دیدی از هزینه های بسیار گزاف ۹۵ میلیون وب سایت حتی بیشتر و تلاش آن ها برای کسب این جایگاه دارد که چنین تضمینی ارائه خواهند کرد؟ وب سایتی که با این کلمه عمومی رتبه یک گوگل را دارد مطمئنا برای رسیدن به این جایگاه چندین سال زحمات بسیاری کشیده شده و از تمامی تکنیک های سئو (فنی، محتوایی، بازاریابی و…) بهره برده و هزینه های بسیاری نموده است حال از میان برداشتن این رقیب کار ساده و یک شبه ای مسلما نخواهد بود و اگر هر مجموعه و شخصی تضمین رتبه ۱ گوگل را در مدت زمان کوتاهی دهد بدانید یا آشنایی چندانی با سئو ندارد و یا از عدم اطلاع و آگاهی شما قصد سوء استفاده دارد. تعیین جایگاه و رتبه سایت در گوکل علاوه بر چگونگی عملکرد وب سایت و رقبای شما بلکه توسط الگوریتم های این کمپانی نیز مدام پایش می شود که اطلاعات صددرصدی دقیقی از آنها در اختیار عموم نیست اما نزدیک می باشد و این الگوریتم ها دائما در حال بروزرسانی و شدت سختی بیشتری هستند. این تغییرات معمولا به گونه ای نیست که یک وب سایت از صفحه اول نتایج گوگل ناگهان به صفحه چندم تنزل نماید بلکه ممکن است در چند رتبه صرفا جا به جا شود و به همین خاطر نیز تضمینی برای همواره رتبه اول بودن وجود ندارد.

بله یکی از خدمات تخصصی ما در سئو طلا و جواهرات امکان ایجاد محتوا، توضیحات اختصاصی و منحصر برای هر یک از محصولات می باشد، در صورتیکه قصد دارید این بخش از وب سایت خود را به تیم ما بسپارید بر حسب تعداد محصولات فروشگاه خود پلنی که دارای گزینه ایجاد و بهینه سازی محتوا را دارد تهیه نمایید.

یکی از پرسش های رایج و پرتکرار در زمینه محتوای اختصاصی و یا تکراری بودن توضیحات درج شده برای محصولات فروشگاه که دارای حجم بسیار زیادی محصول هست این است که آیا توضیحات تمامی محصولات فروشگاه باید یونیک و اختصاصی باشند؟ پاسخ به این پرسش یقینا بله است. قصد و هدف شما از ایجاد محصولات این است که در نتایج موتورهای جستجو از جمله گوگل رتبه وب سایت خود را بالا ببرید لازم است که هر یک از صفحات سایت شما کاملا اختصاصی و منحصرا برای آن محصول و یا خدمت باشد و صددرصد از توضیحات تکراری پرهیز گردد.

یقینا بله، یکی از موارد سئو و بهینه سازی جهت کسب رتبه های بالاتر و افزایش رتبه وب سایت بروزرسانی و آپدیت مطالب و محتوای یک وب سایت است. هر چه شما مطالب و محتوای یونیکی هم ایجاد کرده باشید کار هنوز تمام نشده هر چقدر که محتوای شما سئو شده نیز باشد بازهم در علم سئو و بهینه سازی نیاز هست پویایی در سایت توسط خزینده گوگل مشاهده گردد.

مسلما در صورتیکه هدف یک کسب و کار و بیزینسی رسیدن به جایگاهی باشد که خیلی از کسب و کارهای دیگر نیز این هدف مشترک را دارند برای رسیدن به آن نباید از هیچ عامل مثبتی دریغ کرد، آپدیت و بروزرسانی مداوم مطالب در فواصل زمانی خاصی یکی از مهمترین عوامل بهینه سازی و سئو جهت افزایش اعتبار وب سایت می باشد که باید به آن توجه ویژه ای نمود، توضیحات یک محصول سئو شده که از ایجاد آن زمان بسیار زیادی میگذرد از دید الگوریتم های پیشرفته و جدید گوگل هیچگونه ارزش بالایی نخواهد داشت.

بله، در صورتیکه وب سایت فروشگاه طلا و جواهر شما شامل جواز رسمی صنف طلا و جواهر از اتحادیه و دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد می توانید در خصوص سفارش بک لینک به بخش تبلیغات وب سایت اقدام نمایید مدت زمان و هزینه بر حسب کلمات و عبارات مورد نظر همچنین تعداد لینک های ارسالی خدمت شما اعلام می گردد.

همچنین در خصوص بک لینک سایت طلا و جواهر و تاثیر آن بر سئو وب سایت های فروشگاهی طلا و جواهر می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

مشتریان ما چه می گویند

مهدی حیدری

مدتی بود که به دنبال یک تیم کارآمد که تمام بخش ها و نیازهای بهینه سازی و سئو سایت طلا فروشی زرین عیار را به آن ها بسپاریم بودیم تا این که تا به امروز پنج سال هست که با تیم سئو ریتس باکس همکاری داریم، در صورتیکه نیاز به ارتقاء اصولی و تضمینی سئو فروشگاه‌تان دارید این مجموعه پیشنهاد می شود

امیر رضا عزیزی

با شرکت های متعددی برای بهینه سازی سایت و ایجاد محتوای اختصاصی برای محصولات گالری زیورآلات خود بودیم که متاسفانه پس از گذشت مدت زمان زیادی نتیجه مطلوب و مورد انتظار ما برآورده نشد با جستجو در وب با سایت ریتس باکس آشنا شدیم که به صورت تخصصی بر روی سئو فروشگاه طلا و جواهرات خدمات منحصری ارائه می کنند که بهترین نتیجه رو از این تیم خوب و حرفه ای داشتیم حتما توصیه میکنم

سینا علوی

مدیریت فروشگاه طلا و جواهرات زرین گالری: یکی از حرفه ای ترین و بهترین مجموعه هایی که تا به امروز بهترین همکاری را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت طلا و جواهری‌ خود داشته ایم مجموعه ریتس باکس هست، اخلاق و رفتار حرفه ای، تخصص بالا در سئو، مسئولیت و تعهد به انجام کار بالای این مجموعه بسیار رضایت بخش می باشد

کلیه حقوق این وب سایت برای این مجموعه محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی خواهد داشت.

تلفن تماس

۰۲۱-۸۶۰۵۲۷۸۰

۰۲۱-۸۶۰۵۲۶۵۲

ساعات پاسخگویی تماس: ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ در روزهای کاری

تهران، میدان فلسطین، خیابان فلسطین پ ۱۵۷ (مراجعه با تعیین وقت)

info [at] ratesbox.ir

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی عضو شتاب

طراحی سئو سایت طلا و جواهر با مصرف میزان بسیار زیادی

طراحی و توسعه توسط گروه : ریتس باکس 

 

۱۳۹۰ – ۱۴۰۳ ©

EN version 

 

جهت اخذ شرایط تبلیغات به صورت بک لینک و آگهی رپورتاژ مناسب فروشگاه های طلا و جواهر و معرفی برند از بخش پشتیبانی دپارتمان تبلیغات اقدام نمایید.