[show_author_medals pr_id=””]

پلاگین مکمل فروش طلا و جواهر ووکامرس

5/5
2880000 تومان

پلاگین مکمل فروش طلا و جواهر ووکامرس یک افزونه وردپرسی بسیار حرفه ای است که توسط این مجموعه برای ارتقاء کسب و کارهای آنلاین فروشگاه های طلا و جواهر در بهبود افزایش فروش و سود بیشتر از طریق استراتژی بازاریابی متقابل توسعه یافته است که یک مکمل حرفه ای برای فروشگاه های طلا و جواهر می باشد. به این صورت که با استفاده از امکانات و آپشن های منحصری پیشنهاداتی ویژه و مرتبط تحت عناوین متفاوتی از جمله پیشنهادات مرتبط و مکمل خرید به همراه محصول اصلی ارائه خواهید کرد که می توان در قالب یک محصول چند محصول همراه با هم و حتی دارای تخفیف در یک پکیج و در یک سفارش یا چند سفارش مجزا خریداری شود.

یکی از استراتژی های موثر در بازاریابی فروش استفاده از تکنیک های تبلیغ، فروش و توزیع خدمات مناسب و آسوده با ویژگی هایی ارزشمند به مشتری است، با استفاده از این تکنیک با ارائه پلاگین مکمل فروش طلا و جواهرات وردپرس می توانید محصولات پیشنهادی را که ارتباط نزدیکی با محصول اصلی که مشتری در حال مشاهده آن است ارائه کنید، انگیزه ای را برای مشتریان برای انتخاب خرید همه پیشنهادات یا یکی از آن ها فراهم کنید. ارائه پیشنهادات جذاب و مفیدی که مناسب آن محصول می باشد، ترغیب مشتریان به خرید پیشنهادات اضافی می تواند با استفاده از تخفیفی روی آن ها باشد که خرید به صورت مجزا این تخفیف را شامل نخواهد شد به این منظور انگیزه مشتری به خرید باهم افزایش یافته و فروش بیشتری را تجربه خواهید کرد، با استفاده از این پلاگین می توانید استراتژی های متفاوتی ارائه کنید که یا محصولات پیشنهادی مکمل محصول اولیه باشد یا محصولات پیشنهادی مکمل محصول اولیه نباشد و برای سرمایه گذاری یا هدیه یا … مناسب باشد و مشتری را تشویق می کند در این فرصت مناسب بیشتر از آنچه نیاز دارد خرید کند. انتخاب صحیح اقلام اضافی و قیمت های تبلیغاتی می تواند روند تصمیم گیری را تسریع کند.

ویژگی های پلاگین مکمل فروش طلا و جواهر ووکامرس:

– امکان خرید گروهی محصولات مرتبط و پیشنهادی به همراه تنظیمات خاص
– جستجوی پیشرفته محصولات پیشنهادی ایجکس بر اساس عنوان محصول، عبارات و شناسه SKU
– اعمال درصد تخفیف یا مبلغ ثابت بر روی محصولات پیشنهادی
– قابلیت امکان تخفیف بر روی محصول اصلی در هنگام خرید حداقل یک محصول پیشنهادی
– پشتیبانی از محصول متغیر با امکان انتخاب ویژگی های مورد نظر
– نمایش پیام در صورت عدم انتخاب ویژگی محصول
– قابلیت جابه‌جایی با کشیدن و رها کردن ترتیب نمایش اولویت محصولات پیشنهادی
– فعال/غیرفعال سازی حالت انتخاب تمام گزینه های پیشنهادی به صورت پیش فرض
– جایگاه نمایشی لیست محصولات مکمل/پیشنهادی را در صفحه محصول تعیین کنید (بالا یا پایین دکمه افزودن به سبد خرید، پایین قیمت، پایین عنوان، پایین توضیحات کوتاه، پایین بخش کلی، پایین متاها)
– استفاده از شورت کد اختصاصی جهت نمایش در جایگاه سفارشی
– قابلیت امکان تعیین حالت انتخابی تک انتخابی یا چند انتخابی
– قابلیت تنظیم متن سفارشی مرتبط قبل یا بعد از لیست محصولات
– نمایش/پنهان کردن جزئیات محصول همچون تصویر، قیمت، توضیحات کوتاه
– قابلیت امکان تعیین تعداد محصول
– قابلیت تعیین و تنظیم تعداد حداقل/حداکثر محصولات مکمل
– قابلیت ثبت سفارش به صورت یکجا یا مجزا
– قابلیت امکان همگام سازی تعداد محصول اصلی با محصول پیشنهادی
– قابلیت تنظیم محصولات آپ سل و مرتبط به عنوان محصولات پیشنهادی در صورت عدم تنظیم محصولات پیشنهادی
– نمایش مجموع قیمت محصولات پیشنهادی انتخاب شده توسط مشتری
– تغییر تصویر محصول اصلی در زمان انتخاب ویژگی متغیر
– سازگار با تمامی قالب های ووکامرس
– بروزرسانی خودکار از پیشخوان وردپرس
– پشتیبانی و دریافت آپدیت ها تا یک سال قابل تمدید

ارائه زنجیر طلا به همراه چند پلاک پیشنهادی قابل انتخاب توسط مشتری با قابلیت امکان ویژگی و تخفیف:


یکی از استراتژی های موثر در بازاریابی فروش استفاده از تکنیک های تبلیغ، فروش و توزیع خدمات مناسب و آسوده با ویژگی هایی ارزشمند به مشتری است، اغلب ما انسان‌ها مغز را به عنوان بخش منطقی خود می‌شناسیم. همچنین اعتقاد داریم که تصمیم‌هایی که مغز ما می‌گیرد از روی استدلال و منطق است؛ اما تحقیقات نشان می‌دهد که مغز انسان در بیشتر موارد تصمیم‌های منطقی نمی‌گیرد. یکی از موقعیت‌هایی که مغز اغلب در هنگام تصمیم‌گیری در آن دچار بی‌منطقی می‌شود هنگام خرید است. ما در زمان خرید کاملاً احساسی تصمیم‌گیری می‌کنیم و دلایل منطقی را بعداً برای توجیه تصمیمی که گرفته‌ایم می‌سازیم و خود را قانع می‌کنیم.

نمونه چند کاربرد مورد استفاده:

از نظر فنی با استفاده از این افزونه راهی را برای صاحبان فروشگاه ارائه می دهد تا برخی از محصولات مرتبط را با هم جمع کنند و آنها را با قیمتی ویژه در یک خرید قرار دهند. می تواند به عنوان یک یادآوری عالی در فرصتی مناسب برای مشتریان عمل کند تا چیزهایی را که ممکن است نیاز به خرید در کنار محصول در حال مشاهده داشته باشند در نظر بگیرند.

– ارائه چندین پلاک طلا جذاب در کنار فروش زنجیر طلا، بارها اتفاق افتاده مشتری محصولی را مشاهده کرده و قصد خرید آن را دارد اما حضور ذهنی ندارد که کنار این محصول می توان محصول دیگری نیز استفاده کند در این زمان با استفاده از پلاگین مکمل می توانید چندین پیشنهاد جذاب مرتبط با محصول مورد نظر به مشتری ارائه کنید و حق انتخاب را به وی بدهید.
– امکان تخفیف مناسبتی به طور مثال برای شب یلدا یک محصول که حاوی چندین پیشنهاد جذاب با طرح های یلدا و انار و… که حاوی تخفیف به مناسبت یلداست ایجاد کنید و فقط کافیست همان یک محصول را در معرض نمایش و یا تبلیغات خود استفاده کنید حتما دیده اید بسیاری از وب سایت ها در زمان های مناسبتی با قرار دادن یک لندینگ پیج بر روی سایت محصولات متنوعی را با تخفیف قرار داده اند که با استفاده از این پلاگین نیز می توانید پکیج های متفاوتی ایجاد کنید که هر پکیج شامل چندین محصول جذاب تخفیف خورده باشد.
– شاید زیورآلاتی در فروشگاه خود داشته باشید که از یک سرویس کامل نباشد اما بسیار نزدیک به هم باشند و در کنار هم زیبایی خاصی داشته باشند و این می تواند یک پیشنهاد خوب و به موقع باشد، زمانی که مشتری قصد خرید گردنبندی را دارد اما محصولات دیگری همچون دستبند و گوشواره ای دارید که بسیار نزدیک به آن گردنبند است که حتی خریداران می توانند هر سه مورد را با هم بادرصدی تخفیف دریافت کنند.
– مشتریان را به خرید دو قطعه جواهرات دیگر از همان مجموعه (برند) دعوت کنید.
– سه محصول از سه مجموعه مختلف را با هم ترکیب کنید و تخفیف بدهید حتی اگر بر روی محصول پیشنهادی تخفیف اعمال نکردید می توانید به این صورت تخفیف دهید که اگر یکی از محصولات پیشنهادی را انتخاب کند مقدار درصد تخفیف مشخصی روی محصول اصلی لحاظ شود.
– امکان ارائه پک های هدیه با تنوع در بسته بندی
– امکان ارائه کارت هدیه شامل تخفیف در خریدهای بعدی، یکی از راه های جذب مشتری و حتی جذب مشتریان بیشتر همچون تبلیغات کلامی ارائه کارت های هدیه شامل کد تخفیف می باشد کارت هایی که شامل وجه الکترونیکی و ارزش هستند که باعث خاص بودن و وجه تمایز فروشگاه شما می شود.
– و…

افزایش نرخ فروش:

با ارائه توصیه هایی در مورد محصولات مرتبط پیشنهادی و ارائه یک قیمت رقابتی برای خرید پیشنهادها و راحتی خریداران از کاربرپسند بودن وب سایت، می توانید فروش بیشتری داشته باشید در حالی که مشتریان نیز در واقع می توانند همزمان سود بیشتری ببرند و این یک سود دو جانبه خواهد بود هم برای فروشنده و هم برای مشتری که خرید های بیشتر بعدی را نیز در پی خواهد داشت. به این دلیل است که ارائه یک پیشنهاد خرید با هم مشتریان را متقاعد می کند که بیشتر از قصد و هدف اصلی اولیه خود خرید کنند. هنگامی که فروشندگان هنگام خرید یک کالای اضافی در کنار کالای اصلی، قیمت پایینی را برای یک کالای اضافی در نظر می‌گیرند، احتمال اینکه مشتریان خرید نمایند بیشتر است. به این ترتیب، افرادی که قصدشان گشت و گذار در فروشگاه برای سرگرمی است، در نهایت به خرید یکسری چیزها می پردازند در حالی که از شانس خود با قیمت های عالی خوشحال می شوند. معمولاً تعداد زیادی از بازدیدکنندگان به مشتری تبدیل می شوند.

فروش بیشتر برای محصولات با محبوبیت پایین:

همیشه محصولاتی وجود دارند که کمتر از سایرین در همان دسته ها تقاضا می شوند و در فروش طلا و جواهر بسیاری از مشتریان در کنار زیورآلاتی که به آن نیاز دارند زیورآلاتی را نیز که کم اجرت یا کارکرده و دست دوم باشند را نیز به جهت سرمایه گذاری خریداری می کنند و این بهترین موقعیت است که پیشنهاداتی نیز به جهت سرمایه گذاری با اجرت پایین در کنار محصول اصلی نمایش دهید که حتی با انتخاب آن تخفیفی هم روی محصول اصلی لحاظ شود.

نحوه استفاده از پلاگین فروش مکمل ووکامرس:

پس از فعال نمودن افزونه در صفحه افزودن/ویرایش محصول بخش جدیدی پایین تب “نرخ خودکار” تحت عنوان پیشنهادات اضافی ایجاد می شود که تنظیمات مربوط به آن در دسترس است. سپس از بخش جستجو محصولات مرتبط و پیشنهادی خود را وارد می کنید و تمام امکانات و قابلیت هایی که مورد نظر است را اعمال می کنید. تمامی قیمت‌ها به صورت خودکار محاسبه می‌شوند، می توانید با وارد کردن درصد یا مقداری ثابت در قسمت مربوطه کنار هر کالایی پیشنهادی، قیمت‌های شامل تخفیف را تعیین کنید. در صورتیکه قابلیت تعداد سفارشی را فعال کنید این ابزار امکان سفارشی سازی تعداد اقلام را فراهم می کند و همچنان می‌توانید حداقل و حداکثر مقدار مجاز برای هر مورد در پیشنهاد را کنترل کنید.

قابلیت مفیدی تحت عنوان “ثبت سفارش به صورت مجزا” قرار داده شده که اگر آن را فعال نمایید، موارد پیشنهادی اکنون به عنوان محصولات معمولی در نظر گرفته می شوند. بنابراین هنگامی که پس از افزودن کل پیشنهادها توسط مشتریان کالای اصلی از سبد خرید حذف شد، اقلام اضافی باقی می‌مانند و قیمت‌ها به قیمت اصلی تغییر می‌کنند دیگر تخفیفی وجود نخواهد داشت. قیمت های شامل تخفیف فقط در خرید باهم لحاظ می شود.

سئو فرندلی:

حتی زمانی که بازدیدکنندگان شما از خرید پیشنهادی خودداری می کنند، سایت شما همچنان می تواند از زمان صرف شده برای مرور وب سایت شما بهره‌مند شود. این به کاهش نرخ پرش (Bounce Rate) کمک می کند، هرچه زمان بیشتری را در سایت سپری کنند نرخ پرش کمتر می شود. اگر مشتری برای خرید مردد باشد، احتمالاً ممکن است دوباره در قیمت تجدید نظر کند و بررسی کند که آیا واقعاً به آن نیاز دارد یا خیر. این امر ترافیک ارگانیک بیشتری را به ارمغان می آورد و اعتبار وب سایت شما را در صفحات نتایج جستجو افزایش می دهد، زیرا به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما آنچه را که مشتریان شما نیاز دارند را دارد.